Članak 5. Zakona o radu (NN 64/23.) propisuje obvezu vođenja evidencije o radnicima koji su zaposleni kod poslodavca. Evidencija mora sadržavati podatke o radnicima i o radnom vremenu.
Način vođenja i sadržaj evidencije podataka o radnom vremenu radnika utvrđen je Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima (NN 73/17., dalje u tekstu; Pravilnik) koji donosi ministar nadležan za rad sukladno stavku 4. članka 5. Zakona o radu.
Prema članku 8. Pravilnika, evidencija o radnom vremenu sadrži najmanje sljedeće podatke:
ime i prezime radnika,
datum u mjesecu,
početak rada,
završetak rada,
vrijeme i sate zastoja, prekida rada i slično, do kojega je došlo krivnjom poslodavca ili uslijed drugih okolnosti za koje radnik nije odgovoran,
ukupno dnevno radno vrijeme,
sate terenskog rada,
sate pripravnosti,
vrijeme nenazočnosti na radu:
sate korištenja odmora (dnevnog, tjednog i godišnjeg),
neradne dane i blagdane utvrđene posebnim propisom,
sate spriječenosti za rad zbog privremene nesposobnosti za rad,
sate plaćenih dopusta,
sate nenazočnosti u tijeku dnevnog rasporeda radnog vremena po zahtjevu radnika,
sate nenazočnosti u tijeku dnevnog rasporeda radnog vremena u kojima radnik svojom krivnjom ne obavlja ugovorene poslove,
sate provedene u štrajku,
sate isključenja s rada (lockout).
Osim gore navedenih podataka, poslodavac je dužan voditi i posebne podatke o...
Evidencija
radno vrijeme
radni sati
Za više informacija o temi - EVIDENCIJA RADNOG VREMENA - pošaljite nam poruku!
Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom.